Wednesday, February 21, 2007

مامانم برام ساک زد

این داستان توسط یکی از بازدید کننده های این بلاگ برای من ارسال شده است
مامانم برام ساک زد
یه مدت گذشت و مامان هیچی به روم نیاورد ولی بعدش شروع کرد باهام صحبت کردن درباره ی رابطه ی بین مردو زن و اینکه این کار نه تنها هیچ عیبی نداره بلکه کلی هم آدم رو شاداب و سرحال نگه میداره بعد بهم گفت: -ببینم علی.تو داری بزرگ میشی.یه چیزایی هست که باید بفهمی.منم خوشم نمیاد که بخوام یه چیزایی رو ازت قایم کنم.بیا با هم راحت باشیم و حرفمون رو به هم زنیم گفتم: -میدونم.من خودم مبدونم که تو....که تو..... کلمه به دهنم نمیومد.مامان گفت: -کس میدم! من مات و مبهوت ایستادم و نگاهش کردم.خندم گرفته بود و نمیتونستم چیزی بگم.مامان گفت: -راحت باشیم عزیزم.من کس میدم و این کار رو دوست دارم.پدرت که من و ول کردو رفت و منم آدمیم که خیلی به سکس نیاز دارم و باید خودم و ارضا کنم سرم رو تکون دادم یعنی اینکه میفهمم مامان گفت: -من از فانتزی تو سکس خوشم میاد.دوست دارم با آدمای مختلفی باشم و حال کنم و اصلا هم برام مهم نیست که مردم چی میگن مونده بودم چی بگم.بعد از چند لحظه سکوت گفتم: من میدونم که تو.......تو..... مامن گفت: -راحت باش.بگو! بگو "کس میدی" خندیدم و گفتم: -میدونم که کس میدی.حتی با آقا ابراهیم میوه فروش و رامین زری جون اینا هم دیدمت که بهشون دادی مامان سرشو تکون دادوگفت: -حدس میزدم. اشکالی هم نداره.ولی ببینم؟بدت اومد وقتی میدیدی که منو میکردن؟ گفتم: -نه!یه جوری هیجان انگیز بود گفت: -الحق که پسر خودمی.منم هم سن و سال تو بودم خیلی کیف میکردم که بقیه رو موقع عشقبازی ببینم.ما یه همسایه داشتیم که من با هزار کلک تونسته بودم از دیوار اتاق خودم به دیوار اونا راه باز کنم و خیلی از شبا کردنشونو میدیدم و حال می کردم گفتم: -با خودت هم ور میرفتی؟ گفت: -آره.ولی شرت بابام رو نمیگرفتم با خودم ببرم تو توالت! سرخ شدم و زبونم بند اومده بود مامان خندیدوگفت: -شوخی میکنم.من میدونم که تو اون شب چه حالی داشتی.هیچ اشکالی نداره و کاملا طبیعیه. از کس من خوشت میاد؟ به تته پته افتاده بودم.گفتم: -خیلی خوشگله گفت: -میدونم.همه همینو میگن.تنگم هست! زبونم چسبیده بود به سقف دهنم.حس میکردم که همین الانه که کیرم بزنه بالا.دستمو گذاشتم روش غافل از اینکه مادر من که یه جنده ی حرفه ایه فهمید و با خنده اومد پیشم و گفت: -اینو حبس نکن! بذار بیاد بالا.منم یه حالی میکنم.ببینم کیر پسرم خوبه یا نه؟ و قبل از اینکه من به خودم بیام دست کرد تو شرتم و کیرم و گرفت. وااااای اولین بار بود که همچین چیزی رو حس میکردم.داشتم میمردم.چه کیفی داشت. دستمو بردم لای پستونای مامان و شروع کردم به مالیدن که صدای ناله اش درومد.منم حال کردم و بیشتر و محکمتر فشار دادم مامان هم کیر منو در آورد و یه نگاهی بهش انداخت و گفت: -به به! عجب کیر کار درستیه و کرد تو دهنش.داشتم منفجر میشدم.میدونستم که همین الاناست که آبم بیاد. گفتم: -مامان نه!میخام بکنم تو کست! مامانمم گفت: -بار اولته.میخام که آبت و ببینم.میخام آبت و بخورم.(من داشتم از حشریت میمردم!)میخام ببینم کیر پسرم چقدر آب داره.دفعه ی بعدش بهت کس میدم.همون کس تنگ و که..... اینجای حرفش بود که من دادی زدم و حس کردم هر چی آب تو بدنم وجود داره داره ازم میره بیرون و دیدم که مستقیم رفت تو دهن مامان و مامان با چه ولعی داشت میخورد.دهنش و باز نگه داشته بود و با هر فشار آبی که از کیرمن میزد بیرون حالی میکرد و حتی نمیخاست یه قطرشم از دست بده و تا ته آبم و خورد و بعدش شروع کرد به ناز و نوازش کردن کیرم که شل شده بود.منم خجالت میکشیدم که کیرم شل شده. ولیانقدر هیجان زدهبودم که نمیدونستم باید چیکار کنم.مامان هم دستی به سینه ام کشید و گفت: -حالا برو تو حموم و خودت و بشور گفتم: -من کست و میخام.میدی یا نه؟ گفت: -خوبه که راحت داری حرفت و میزنی. آره بابا کسمم بهت میدم نگران نباش!ولی نه الان.الان برو یه دوش بگیر که من برات یه معجون درست کنم حال بیای

2 comments:

ultra test xr said...

Is it truthful to let pass that you are feeling the loss of that edge in the room? Does it air behind you're missing, and you're fabulous your addition at the same time? For sure, age makes we all suck in bed. Regardless, you don't have to understand it without a battle. In conflict you don't have the sex steer you used to, don't have imperativeness, or are losing your misery power, it's an wonderful chance to pastime a characteristic male innovation pill. However, how might you comprehend you're obtaining a enlarged than average one? all considered, our Ultra test XR Testo Booster review is here to support you similar to that. You probably watched a proclamation for this situation some spot on the web. In addition, it likely ensured to make you pubescent and fabulous in bed nevertheless again. Thusly, we should see whether Ultra test XR Male embellishment works!

Anonymous said...

سلام